Tikriausiai daugelis prisimena, kaip vaikystėje ant asfalto braižėme langelius ir mėtydami akmenukus šokinėjome „Klasę“. Tos nerūpestingos dienos, kupinos juoko ir azarto, yra brangios daugeliui. Būtent iš tokių šiltų prisiminimų ir noro vėl sukurti tą bendrystės džiaugsmą, mes, „Margas miškas“ komanda, nusprendėme į savo žaidimų nuomos asortimentą įtraukti šį gerai pažįstamą šokinėjimo žaidimą. „Klasė” – tai puikus būdas pakviesti visus – nuo mažiausių iki vyriausių – atitrūkti nuo ekranų ir mėgautis kokybišku laiku lauke ar namuose.
Šis žaidimas – tai ne tik smagi fizinė veikla, bet ir tiltas, sujungiantis kartas. Tai puiki proga tėvams parodyti vaikams savo vaikystės linksmybes, kartu su jais juoktis iš nepavykusių šuolių ir džiaugtis bendromis pergalėmis. „Klasė“ aktyviai lavina vaikų pusiausvyrą, koordinaciją, tikslumą ir gebėjimą strategiškai mąstyti.
Mūsų „Klasė“ sukurta patogumui ir ilgaamžiškumui. Jums nereikės braižyti langelių, nes mes siūlome patvarų, neslystantį žaidimo taką su ryškiais, sunumeruotais langeliais, kuris lengvai ištiesiamas ant bet kokio paviršiaus. O vietoj tradicinio akmenuko ar konkorėžio, Jums paruošėme 5 spalvotas, minkštas mėtymo pagalvėles. Jos užtikrina saugumą, yra lengvai paimamos ir suteikia malonų jausmą žaidžiant.
Kaip taisyklingai „sušokinėti” Klasę?
⤀ Žaidėjų skaičius: 2 ir daugiau. Galima žaisti ir komandomis.
⤀ Pasiruošimas: kiekvienas žaidėjas pasiima po vieną pagalvėlę ir stoja prie starto linijos (prie langelio „1“). Išsirinkite kas pradės žaidimą.
⤀ Maišelio metimas:
- Pirmasis žaidėjas meta savo pagalvėlę į langelį „1“.
- Pagalvėlė turi nusileisti tiksliai langelio viduje, neliesdama linijų. Jei pagalvėlė užkrenta ant linijos arba už langelio ribų, žaidėjas praranda ėjimą.
⤀ Šokinėjimas:
- Jei pagalvėlė nusileido teisingai, žaidėjas pradeda šokinėti nuo pirmo langelio ir eina per visą „Klasę“, praleisdamas langelį, kuriame yra pagalvėlė.
- Šokinėjama taip, kaip nurodo langelių išdėstymas. Vieni langeliai („1“, „2“, „5“, „8“) šokinėjami viena koja. Dvigubi langeliai („3“ ir „4“, „6“ ir „7“, „9“ ir „10“) šokinėjami abiem kojomis vienu metu, po vieną koją į kiekvieną langelį.
- Pasiekus „Namų“ zoną (paskutinį laukelį su konkorėžio simboliu), žaidėjas gali trumpam sustoti, atgauti pusiausvyrą ir apsisukti.
⤀ Maišelio paėmimas:
- Grįžtant atgal tuo pačiu keliu, žaidėjas sustoja prieš langelį su pagalvėle, stovėdamas ant vienos ar abiejų kojų (priklausomai nuo langelio tipo), pasilenkia ir pasiima pagalvėlę.
- Pasiėmęs pagalvėlę, žaidėjas tęsia šokinėjimą atgal per likusius langelius, kol pasiekia žaidimo tako pradžią ir iš jo išeina, taip užbaigdamas ėjimą.
⤀ Eigos tęstinumas:
- Jei žaidėjas sėkmingai įvykdo visą seką be klaidų, kitame ėjime jis meta pagalvėlę į kitą langelį („2“, tada „3“ ir t. t.) ir kartoja šokinėjimo procesą, kol pereina visus langelius. Jei suklysta – ėjimas atitenka kitam žaidėjui.
⤀ Klaidos. Žaidėjas praranda ėjimą, jei:
- Pagalvėlė pataiko ant linijos arba iškrenta iš langelio.
- Šokdamas užmina ant linijos arba už langelio ribų.
- Praranda pusiausvyrą arba nukrenta.
- Atlieka neteisingą šuolį (pvz., viena koja ten, kur reikia dviejomis ar atvirkščiai).
- Nepraleidžia langelio, kuriame yra pagalvėlė.
- Grįždamas pamiršta paimti pagalvėlę.
⤀ Laimėjimas: laimi tas žaidėjas, kuris sėkmingai be klaidų įveikia visus langelius, nuo „1“ iki „10“.
Žaidimo nuomos kaina ir komplektacija
Komplektacijoje: žaidimo takas (270 x 80 cm), 5 spalvingos mėtymo pagalvėlės.
Nuomos kaina: darbo dienai (I-IV) parai – 35 €. Papildoma para darbo dienomis su 80 proc. nuolaida. Savaitgaliui (V-I) – 40 €. Kainos nurodytos su PVM.
Šokinėjimo žaidimas Klasė – tai puiki pramoga, skatinanti judėjimą, bendravimą ir kūrybiškumą. Rezervuokite jau šiandien ir lai linksmybės prasideda!